torsdag den 24. maj 2007

Hilsen fra feriepigerne


Ja vi kan simpelthen ikke lade vaere med at taenke paa jer som knokler derhjemme.. saa derfor en lille hilsen her fra Turkey.. Hvor herre bevares det er svaert at skrive paa dette tastatur, naa men jeg har da en hel time til at skrive faerdıg.. ha ha.. Paa billedet som i kan se proever tjenerne at drikke os under bordet, vi havde kun bestilt 2 smaa drinks... Gisp.... Men Vilhelmsen har osse lagt en hilsen paa hendes blog saa tag lige en kigger der osse.. :o)Ses i naeste uge, og rigtıg god arbejds lyst til jer alle.. nu er det jo snart weekend..

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Vi blev ıkke fulde.......tjenerne drak halvdelen af den.......

Anne Ginnerup sagde ...

Hej (igen)piger.
Det er jo godt nok til at blive misundelige over. H... k... hvor ser det dejligt, lækker og hyggeligt ud.

Nå men nu vil jeg snart tage hjem og holde Pinse-fri (eller hvad det nu hedder, når man har både mand og børn...... ups... det skrev jeg da vel ikke.

Glæder mig til at se jer igen. I må gerne tage et ordentlig ba, inden i kommer på job igen. Måske med tilsat lige blegemiddel !!!!!!

Knus fra Anne

Hanne Andreasen sagde ...

Hej feriepiger
Tak for jeres SMS hilsen :-)
Tag venligst et bad tilsat lidt afblegning inden tirsdag. Vi ses. Hilsen Hanne

Bente Jensen sagde ...

Jeg håber ikke at ferien i den grad har tappet dig for alle kræfter. Er det ikke lidt længe siden du har kælet for din blog? Jeg må overveje lidt om jeg kan finde en måde at konkurrerer med cocktails i den størrelse :-)

Kelly23ting sagde ...

Hej Bente, jo det går ret skidt til med min blog, og får os stress over det, men jeg må snart kæmpe mig tilbage, så jeg kan være med igen :o)Og mht til cocktails'ne så må du meget gerne gi' mig et prej når du har fundet dem.. hi hi