torsdag den 10. maj 2007

Uge 5 - Mit Bibliotekos

Denne ugeopgave var lidt speciel for mig, da jeg ikke har læst nogen bøger siden jeg gik i folkeskole og mener ikke de højere klassetrin. Godt gået Kelly - du arbejder i biblioteksvæsnet. Jeg ved jeg sidder med mange forskellige titler mellem hænderne, men har nu ikke tid til at sidde og læse resume på hver bog og sige uhh, den vil jeg da gerne læse. Det er dog hændt at jeg har taget en bog eller to med hjem på prøve"læsning", meeen... ha ha - kom aldrig videre end at skuffen fik lidt mere indhold. Ergo så kan kan jeg ikke tilføje bøger, som jeg har læst til mit bibliotekos, men en mulig forestilling om hvad jeg ku læse i fremtiden og jaah det er også Pippi Langstrømpe der er i blandt disse. Ha ha - ej den er måske lidt useriøs. Og min ekstra lille fikse titel om "How To Marry A Multi-millionaire" har jeg tilføjet i skæg og alligevel ikk, he he - jeg er åbenbart ikke den eneste, som gerne vil læse den. Uden at nævne navne... Bente så får du den når jeg er færdig med den og når missionen er gennemført (dvs. nok aldrig) ha ha.. Så du må nok hellere gå på jagt efter dit eget eksemplar. :o)
Opgaven i denne uge var fin og nem at gå til i forhold til sidste uges opgave, selvfølgelig med lidt hjælp fra Vilhelmsen, så stort tak..
Goe Vilhelmsen - Goe Vilhelmsen :o)

2 kommentarer:

Anne Ginnerup sagde ...

Måske skulle vi udvide projektet med en uge, så det blev til 24 ting. Den sidste uge kunne jo bruges til at læse en god bog. Thi hi..... Når man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus.....

Kelly23ting sagde ...

Kære Anne - du er simpelthen bare fuld af gode ideer. :o) Det ku være jeg sku hoppe med på vognen. Har fået et par underlige blikke af en fra toppen - da jeg kom til at afslører min ikke så store erfaring inden for læsning... hi hi.. altså af bøger..