torsdag den 28. juni 2007

Uge 7 - Funabiliy


Second life gik lidt blandet til. Fandt ud af at jeg skulle oprette mig hjemme fra, sad og legede lidt med det igår aftes og kunne ikke helt finde ud af, at bevæge mig i den verden indtil jeg fandt ud af, at min internetforbindelse nok var en smule for langsom til, at det sku være meningen med second life på min puter. Det tog en krig før at min person gad og tag ét skridt, om det var frem, tilbage eller til siden. Da jeg kom her imorges ville jeg lige afprøve det igen og det gik jo meget hurtigere, men desværre var der ikk nogen andre tilstede, så vi loggede hurtigt af igen. Har ikke udforkset det i detaljer, men det kommer nok hen ad vejen ;-)

Vod:pod gik såmænd også temmelig nemt til. Jeg vidste hvad jeg ledte efter, nemmerlig Nick og Jay kompot, lavet af Anders og Ricky. En "musikvideo" som mig og min omgangskreds altid kan få en griner af. De er da for kære.

Billedegeneratoren blev ikke til det helt store, men fik da lavet mig et lille picture med gamle Simpsons :o) Men da jeg havde blogget ham glemte jeg at linke, så sorry ingen link til Oldefar Simpsons....

Ingen kommentarer: