torsdag den 28. juni 2007

Uge 8 - Del.ici.us & Technorati

Tah daahhh - sør'me om jeg ikk også fik kigget på uge 8 opgaven, så er jeg kun 3 uger bagud. Tør jeg tænke på at vi snart skal på ferie igen :o) shhh

Nå!! opgave 14 - den med listen, okey og tanken er fin, men syntes bare snart jeg har tilføjet de samme websteder på så mange forskellige konti. Mon jeg kommer til at bruge dem alle sammen? Del.icio.us minder mig om mine "Foretrukne" hvor disse links bare er offentlige.. Men fint at man ved siden findes og egentlig os smart nok :o)



Opgave nr. 15 om Technorati har jeg så "igen" ikke udforsket så meget. Syntes ikk rigtig jeg har den store mening omkring det. Men "igen" nok fordi jeg ikke har taget mig tid til at bladre tingene ordentligt igennem..

Spørg mig om der er kommet nye bøger til klargøring, det tror jeg vidst nok der er, så jeg må hellere slutte dette indlæg, arbejdet kalder..

1 kommentar:

Anonym sagde ...

behovet for at se:)